Follow my blog with Bloglovin

2013. július 5., péntek

Essence Ticket to paradise eyeshadow- 01 Dive With Me To The Island-teszt

Ma az essence egyik legújabb trend kiadásából fogok nektek bemutatni egy terméket. Összesen két dolgot vásároltam belőle, de az összes dolgot megvettem volna szívem szerint,mert engem nagyon megfogtak vele. Sajnos Magyarországon nem lehet megtalálni,de nem értem hogy miért..Mindenesetre egy kis ízelítő belőle:


A zöld színű termékek nagyon megfogtak,ezért a körömlakkot vettem meg, amit a következő posztban be is mutatok nektek, és a szemhéjfestéket, ami pedig a mai poszt főszereplője:

Csomagolás: Pici, üveges tégelyben található meg, az egyébként krémes szemhéjfesték. A kupakja csavaros, emiatt nagyon jól záródik. A tégely alján találjuk meg egy matricán többek között a fantázia nevet-Dive With Me To The Island,és a számát-01.
Összesen 3,5 grammnyi festék lapul a tégelyben.

A színe inkább a világos zöld felé hajlik, és egy igen fényes,csillogós szemhéjfesték.
Az állaga igen krémes, és közepesen puhának mondanám.
Viszonylag könnyen lehet vele dolgozni.


Napfényben

Már többször használtam, de mindig csak primerrel,mert úgy intenzívebb a szín,anélkül pedig nem is igazán lehet észrevenni,csak a csillogást.


Balra magában, jobbra primerrel.

Sajnos nem sikerült élethűen lefotóznom, de a valóságban egy enyhe,világos zöld alapban rengeteg ezüst csillámot kapunk felkenve.
Egyébként itt látszik, hogy mennyire erőteljesebb színt kapunk a primer használatával.

Összességében örülök hogy megvettem, bár örültem volna, ha picit intenzívebb lenne a színe, de szívesen fogom használni így is,főleg nyáron.

Ára:2.95 Euró.

Nektek hogy tetszik??

Puszii, Ivett

8 megjegyzés:

  1. De jó, hogy nálatok lehet kapni! :o Én, mikor láttam a sajtoanyagot, nagyon beizgultam, annyira tetszetek, aztán jött a csapás: Magyarországra nem hozzák be. :(((((((((
    Így le is mondtam róluk és fáj a szívem értük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,sajnos Magyarba nem jelent meg,de tényleg nem értem miért. Pedig tényleg nagyon szuper kiadás. Nálunk szerencsére mindig megjelennek a legújabb trend kiadások :)

      Törlés
  2. Nagyon szép és persze megint ez a kollekció tetszik nagyon, amit itthon nem lehet kapni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szép nagyon, és tényleg sajnálom hogy otthon nem lehet kapni..:/

      Törlés
  3. Milyen szép szine van :) kár, hogy ide nem hozzák be..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      És egyetértek. Szerintem is nagy kár..:/

      Törlés
  4. Ilyenkor azért fáj a szívem rendesen.. mindig megfogadom,hogy nem nyitok meg olyan bejegyzéseket, amikben szerepel a "nálunk nem lehet kapni" mondat, de a kíváncsiság persze győzött :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos én is ilyen vagyok..az a fránya kíváncsiság csak nem hagy nyugodni, és utána meg csak fájdítom a szívem.:/ :)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )