Follow my blog with Bloglovin

2013. március 7., csütörtök

Bebe Quick and Clean arc-és szemfesték lemosó-vélemény

Mint ahogy a címben is olvasható, ma a bebe quick and clean arc - és szemfesték lemosó terméket fogom nektek bemutatni. Bevallom nem szoktam Bebe termékeket vásárolni, de ez olyan szimpatikusnak tűnt és gondoltam, hogy megér egy próbát.
 Már 4 hete használom szinte minden nap, és úgy gondoltam, hogy már leírom a tapasztalataimat.


A tubus átlátszó,kinyomós, a kupak az alján található, én szeretem ezt a megoldást, mert ha már fogyóban van, akkor így is -úgyis a feje tetejére kell állítani. 
Normál és vegyes bőrre való.
Összesen 150 ml-t tartalmaz, ami én úgy gondolom, hogy mindennapi használat mellett, olyan 3-4 hónapra elegendő.

A hátulján megtalálható az összetevők, én most ezt bemásolom nektek:
Összetevők (INCI lista):  (Mit olvashatunk le az összetevőlistáról?) 
Water / AquaEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nagyon sok,  Betaine hEWG Kockázat: 2,  Sodium Laureth Sulfateti|euEWG Kockázat: 4, EWG Adat: Korlátozott,  GlycerinhEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Közepes,  Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate CrosspolymerEWG Kockázat: 0,  Coco-GlucosidetiEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nincsen,  PEG-6 Caprylic/Capric GlycerideseuEWG Kockázat: 3 - 6, EWG Adat: KorlátozottCopper GluconateEWG Kockázat: 2, EWG Adat: Korlátozott,  Zinc GluconateEWG Kockázat: 3, EWG Adat: Közepes,  Hydrogenated Palm Glycerides CitrateeoEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nincsen,  Magnesium AspartateEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  PanthenolvEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  PEG-80 Sorbitan LauratetiEWG Kockázat: 5 - 8, EWG Adat: Közepes,  Glyceryl Oleateeo|euEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  PEG-150 Distearateti|euEWG Kockázat: 3 - 6, EWG Adat: Korlátozott,  Tris(Tetramethylhydroxypiperidinol) CitratefEWG Kockázat: 0,  Benzotriazolyl Dodecyl P-CresolEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nincsen,  AlcoholEWG Kockázat: 2, EWG Adat: Közepes,  Disodium EDTAEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Közepes,  Citric AcidkhEWG Kockázat: 2, EWG Adat: Sok,  Sodium HydroxideEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Közepes,  Sodium BenzoatetaEWG Kockázat: 1, EWG Adat: KorlátozottParfum / FragranceiEWG Kockázat: 8, EWG Adat: Közepes,  CI 16035szEWG Kockázat: 3, EWG Adat: Korlátozott 
(forrás:krémmánia)


Már a tubuson keresztül is látszik, hogy tele van buborékokkal:)


A színe átlátszó, benne a buborékok:) Igazán sűrű, zselés állagú. Picit ezért nehéz is volt kinyomni, de mára már megszoktam. Az illata nagyon finom, friss virág illat.: ) Nekem nagyon tetszik.

Nedves arcbőrre kell felvinni, és jól át masszírozni a bőrt vele. Nem igazán habzik, de ennek ellenére jól teljesít, felfrissíti az arcbőrt, finom illata lesz tőle, és a szennyeződéseket is leszedi, kitisztítja a pórusokat. Az alapozót is szépen eltávolítja.
Nekem nem szárítja ki az arcbőröm.

A másik tulajdonsága, hogy szemfestéklemosóként is funkcionál. Többször próbáltam, a szemhéjfestéket, szemhéjtust, minden egyebet szépen leszed, de a szempillaspirált már nem tudja száz százalékosan leszedni. Mondjuk én mindig két réteget használok. 
Ami viszont pozitívum, hogy nem csípi a szemet.

Ára:3.89 Euró

Összességében én szeretem ezt a terméket, a mindennapi arctisztításom részévé vált, de szemfesték eltávolítására nem használom. 

Ti kipróbáltátok már ezt a terméket? Kedvelitek a Bebe termékeket?

Puszii, Ivett


2 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )