Follow my blog with Bloglovin

2013. március 24., vasárnap

Essence Glow Neon Glow lipstick-teszt

Ma bemutatom nektek az Essence egyik újdonságát, amit még múlt hétvégén vásároltam, és ezen a héten sikerült tesztelnem.
A szortiment frissítés már nem most volt, viszont valahogy mindig elkerülte a figyelmem ez a rúzs.

Na de lássuk:


A külső egyszerű, letisztult, de a színe valami csodás:) Tetszik benne, hogy a rúzs külsejének színe megegyezik a benne lévő rúzs színével. A középen lévő essence márkajelzés szerintem igencsak feldobja az amúgy egszerű csomagolást, és a kupak tetején pedig az e betűt találjuk meg:) 



Az alján lévő címkén megtaláljuk a számát,ami 65, és a fantázia nevet is: Glow Neon Glow. A címke szemlélteti hogy egy csillogós árnyalat rejtőzik a kupak alatt: )


És amint a kupak alá nézünk, egyből feltűnik, hogy ez nem egy egyszerű rúzs. Picit mintha átlátszó lenne, és rengeteg csillámot tartalmaz.
 Nagyon hasonlít a Maybelline korábban piacra dobott Pink Lollipop rúzsára, vagy még ha jól tudom a Catrice is kiadott hasonló darabot.
A rúzs nem tekerhető vissza teljesen, a vége egy picit kilóg, de még nem zavaróan. 
Illata különösebben nincs, vagyis én nem éreztem.


Nos, már a haul-os posztomban úgy említettem hogy rúzs-féleség, és igen, nekem a felvitel után nem a rúzs jutott róla leginkább eszembe, inkább mintha szájfényt használtam volna, viszont nem nehezíti el a számat, nem ragacsos.
A kinézet alapján én egy erősebb, feltűnő színre számítottam, viszont felkenve semmi hasonlót nem lehet tapasztalni, inkább csak fényt ad, és néhány ici-pici csillám is megjelenik itt-ott.

Felvitel előtt, naturan

Felvitel után

A tartóssága is nagyon hasonlít a szájfényhez, evés-ivás nélkül 1 órát bír, utána eltűnik a számról. 
Nem szárít szerencsére, viszont nem is hidratál, de ezt nem is várom el tőle:)

Ára: 1.95 Euró

Összességében én örülök, hogy megvásároltam, mert már régebben kinéztem a Maybelinne-nél az ehhez hasonló rúzst, de annyi pénzt nem akartam volna kiadni érte, így annyiban is maradt. 
Viszont ennyi pénzért ez simán megéri, én szeretem használni, hétköznapi sminkekhez, vagy egy erősebb szemsminkhez is jól használható.
És a vidám színű külső mindig felvidít engem : )

Nektek hogy tetszik? 

Puszii, Ivett






4 megjegyzés:

  1. nincs essence ruzsom de ez tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Nem rossz :D Valami erősebb neonosra számitottam, de igy tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is van egy Essence-s rúzsom.Az is inkább fényt ad és csillámos,de ha több rétegben felkenjük már van színe is.Viszont az enyémnek nagyon jó édes illata van:)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )