Follow my blog with Bloglovin

2013. március 15., péntek

Catrice geometrix limited edition


Eyeshadow Palette-Mix


Blush Papers


Transculent Mattifying Powder


Matt Lip Cream
Light red, Red


The Giant Extreme Volume Maskara- Waterproof


Kabuki Brush


Nail Polish



A Catrice a Candy Shock mellett egy másik csodás kollekcióval is meglep bennünket.Egy újdonságot is találunk köztük, mégpedig a pirosító lapocskákat, amiről én még bevallom még nem is hallottam, de kíváncsian várom: )  A kabuki is igen tetszetős, de most ezt kihagyom, mert az essence egyik trend kiadásában szinte teljesen ugyanilyent vettem még tavaly. A matt szájfény féleségek is jól néznek ki, viszont a körömlakkok most szerintem elég uncsik..
Áprilistól már kaphatóak lesznek, viszont nem tudom hogy Magyarországon megjelenik-e.

Nektek hogy tetszik? 
Melyik kollekció tetszik jobban ez, vagy a candy shock? 

(Én a Candy Shockra szavazok, a szép pasztell színekkel belopta magát a szívembe: )

Puszii, Ivett





1 megjegyzés:

  1. Szerintem sincs semmi extra ebben a kiadásban. A szemhéjpúder paletta talán még érdekelne is, ha nagyjából nem lenne meg az összes szín monóban. A lakkok bár tényleg nem nagy durranások, azért nekem a citrom meg a narancssárga nagyon tetszik, de nem veszem meg majd őket - mivel kb 83 ilyesmi lakkom van már:D

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )