Follow my blog with Bloglovin

2013. március 24., vasárnap

Mai manikűr: Essence -cookies and cream-feltuningolva

Ma ismét kedvem volt egy picit alkotni:) Reggel már nagyon belemerültem Pink,Candy,Pop posztja kapcsán ezekbe az úgynevezett Franken lakkokba, a csillámos csodákba*.* Sajnos elég drágán árulják őket, így nem hiszem hogy valamikor rászánom magam a vásárlásra. Viszont gondolkozom rajta, hogy készítek magamnak egy ilyen lakkot, szóval amint beszerzem a hozzávalókat, neki is látok! : )

Aztán ma ahogy arra került a sor, hogy elkészítsem a manikűrömet, igencsak megihletett ez a vonal, és igaz, hogy a végeredmény nem ugyanaz, mert a csillámok nincsenek belekeverve a lakkba, de azért most ezzel is megelégszek:)
De nézzük mit is alkottam:


Először is, a BYS alaplakk felvitele után felkentem a kedvenc nude lakkomat, az Essence 03-as cookies and cream névre hallgató, a régi mini kiszerelésben lévő szépséget. Legtöbbször egy rétegben használom, mert úgy is megállja a helyt, de most a tökéletesség kedvéért a már megszokott két réteg mellett döntöttem.

Aztán végre felavattam, a már régebben vásárolt No name fedőlakkot, amit tele van arany csillámokkal, és sok-sok színes glitterrel.
Végül egy réteget felkentem a Sissi 09-es csodacsillámos lakkból is.

És íme a végeredmény:



Élőben még szebb,főleg ha napfény éri*.*

Felhasznált körömlakkok:

Nektek hogy tetszik?
 Mit gondoltok a Franken lakkokról?Esetleg tervezitek valamelyik beszerzését?

Puszii, Ivett





7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :) Szépek a franken lakkok, de nem tervezem a beszerzésüket, inkább magam kisérletezek :D

    VálaszTörlés
  2. De jó ez a színes csillámos csoda :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó. ez az egyik kedvenc lakkom :)

    VálaszTörlés
  4. tènyleg nagyon szèp ez a lakk.èn kevertem magamnak csillàmos fedolakkot,nos a sima lakk leoldotta a szint beloluk :D

    VálaszTörlés
  5. Ó, nagyon tetszik a végeredmény :-)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )