Follow my blog with Bloglovin

2013. március 21., csütörtök

Mai manikűr virág és pillangó mintával

A mai manikűrömhöz az Essence cherry blossom girl trend kiadásból, egy szép, vidám barack színű, 02 -es számú, It's Peach not Cherry névre hallgató körömlakkot használtam. 
Aztán kedvet kaptam egy kis köröm nyomdázáshoz, mert már úgyis régen készítettem valami mintát a körmömre: ) Végül egy pillangót választottam a mutató ujjamra, és virág mintákat a gyűrű ujjra.

2 rétegben

De még mindig nem éreztem tökéletesnek, így még feldobtam egy kis extrával is, ami nem lehetett más, mint a csillogós lakk, amit a nyomdázatlan körmeimre tettem, plusz a pillangó,és a virágok is kaptak belőle picit, így csilli-villi pillangóm lett : ) 




Nektek hogy tetszik? Szoktatok körömnyomdát használni?

Puszii, Ivett



18 megjegyzés:

  1. Annyira cuki a csillámos pillangó :)

    VálaszTörlés
  2. nekem ez a lakk nagyon tetszett.de nem sikerult megvennem :D pont nem volt
    a pillangos mintàval nagyon cukker :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett. Pedig már ez a barack szín önmagában is tökéletes:)!

    VálaszTörlés
  4. Csini lett! Szép ez a brack. :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem simán jobban tetszik csillámmal már túl sok szerintem.

    VálaszTörlés
  6. Imádom a pillangókat úgyh. nekem nagyon tetszik :)
    A csillámok meg sztem nagyon feldobják a 2 sima lakkot!!

    VálaszTörlés
  7. de jól mutat, hogy a pillangó szárnyiba tettél csillogó lakkot :) nagyon tetszik ennek az essence lakknak a neve :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép ez a barack szín!Nekem is van ebből a trendkiadásból való
    körömlakkom, de ez sokkal-sokkal szebb.
    Ő lenne az:
    http://bizsumania.blogspot.hu/2012/11/notd-cherry-cherry-girl.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is megvan, de még ő még nem került sorra, majd inkább nyáron, akkor imádom az ilyen élénk, erős narancs színt: )

      Törlés
  10. Az alaplakk színe valami csoda, és nagyon jó lett a díszítés is :-)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép kis tavaszi mani, bár csak az idő is ilyen lenne :)
    Ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
  12. ez nagyon aranyos lett,tetszik! :)

    VálaszTörlés
  13. Mikor lesz a nyereményjáték eredményhirdetése??

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Nagyon tettszik a blogod!:-) Ha gondolod nézz be hozzám is! Puszi
    http://moonlightworld7.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii:) Nagyon tetszik a blogod, de sajnos nem tudtam feliratkozni,nem találtam hozzá a linket..:S

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )