Follow my blog with Bloglovin

2013. március 3., vasárnap

Mini haul


Már említettem, hogy mivel hamarosan haza látogatok, így nem szeretnék mostanában nagyon költekezni,mert otthon szeretnék sokat vásárolgatni, tavaszi holmikat, smink dolgokat, körömlakkokat stb., de úgy gondolom hogy ez a pici vásárlás még belefért:) Mert ugyebár ha elmegyek nézelődni, akkor mindig találok valami apróságot, amit nem tudok ott hagyni:)

Isana körömlakklemosó: Őt már sokadszorra vásárolom újra, ő a kedvenc:) Az illata is elviselhető, szépen leszedi a körömlakkot, és nem szárít. Az ára is kedvező, 89 cent-ért vásároltam, és nem utolsó sorban ezért az árért 250 ml-t kapunk, ami nekem elég sokáig elég szokott lenni.
Színes hajgumik: neon színűek, egyszerűen imádoom<3 És persze ezekből sosem elég:) 1.50 Euró
karkötő: őt sem tudtam otthagyni, igazi tavaszi kiegészítő : ) 1.50 Euró
Beuty Blender: őt már ebay-ről vásároltam, és a héten érkezett meg. Mikor láttam külföldi blogokon, hogy az essence blendere szétszakad, akkor eldöntöttem hogy nem vásárolom meg, de mégis ki szerettem volna próbálni. Ezért megkerestem ebay-en és fillérekért megvásároltam: ) Remélem jól teljesít majd:)
Plüsspor: Őt is szintén ebayről rendeltem. Nagyon tetszett másokon, és szerettem volna én is kipróbálni, milyen is az a plüss köröm. Pink színben rendeltem meg, ha beválik, akkor lehet hogy több színben is rendelek még belőle:)

Ti mit vásároltatok mostanában?

Puszii, Ivett

5 megjegyzés:

  1. Beauty blendert én is rendeltem, csak a csepp alakút :) Tegnap próbáltam ki először is azonnal beleszerettem.
    Az a karkötő nagyon tetszik, igazán tavaszias! A plüssporhoz pedig kérhetnék egy linket? :$ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem nekem is beválik! :)
      Itt a plüssporhoz a link: http://www.ebay.com/itm/Velvet-Flocking-Powder-For-Velvet-Manicure-Nail-Art-Polish-Tips-DIY-Manicure-/130824716811?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item1e75c2c20b
      Több szín közül is lehet választani:)

      Törlés
  2. Beuty blender erdekel.sot a por is:-D
    isana itt nincs nagy banatomra

    VálaszTörlés
  3. Én pedig a beauty blenderhez szeretnék linket kérni :) köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tessék itt a link: http://www.ebay.com/itm/221126179996?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )