Follow my blog with Bloglovin

2013. március 28., csütörtök

Mai smink



Mára egy rövidke sminkes poszttal készültem nektek. Mivel volt időm, így sikerült egy picivel több időt szánni a napi sminkemre, és mivel mostanság úgy megkedveltem a kék színt, így egy picit becsempésztem a sminkembe is. Felavattam a régen vásárolt, ám de sosem használt Catrice 4-es szemhéjfestéket is. Az alap az essence Fantasia ezüst színű mono szemhéjpúdere volt, majd a külső V-vonalba tettem a Catrice sötét kék szemhéjfestékből, és elsatíroztam, és a szem alatti részre is tettem egy picit, ott is szintén elsatíroztam. Majd a szemhéjtus, fekete szemceruza a vízvonalra, végül a jelenlegi kedvenc spirálommal zártam a sort. Nem olyan lett a végeredmény, mint amire számítottam, sajnos a Catrice palettája nem a legjobb..:S
A bőröm állapota sem szuper, már alig várom, hogy hazaérkezzek, és bejelentkezzek a kozmetikába..:S Na mindegy nem panaszkodok tovább: D
 De gondoltam megmutatom nektek, mivel már úgy is régen volt sminkes poszt. Holnap még lesz több időm, nyugodtan írjátok meg, hogy milyen sminkeket szeretnétek látni a közeljövőben: )

Használt termékek:

Ti hogy sminkeltetek ma?

Ti hogy álltok a Catrice szemhéjpúdereivel?

Pusziii, Ivett

8 megjegyzés:

  1. Tökre jo az ilyen smink
    En es catrice nem vagyunk joban. Nalam egy catrice szemhejpuder sokaig nem tart...sajnos

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én inkább a lakkokat részesítem előnyben a Catrice-nél: )
      Ezt a négyes szemhéjpúdert is kíváncsiságból vettem meg, mikor akciós volt..

      Törlés
  2. Nekem a Catrice szemhéjpúdereivel nagyon vegyesek az érzelmeim, vannak közte olyanok amiknek nagyon gyengék a színei és porolnak , de van amelyik nagyon szépen pigmentált, a mindennapokban szinte csak a smokey eye settet használom, amelyikben van egy világos halvány rózsaszínes fehéres por állagú rész aztán egy barnás, egy fekete és egy krémes állagú fekete, amit mostanában a tusvonal meghúzására használok, imádom ezt a szettet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy olvastam, hogy az újabbak nagyon jók, viszont ez még régebbi és ebben csalódtam is picit..:S
      A smokey eye set pedig tuti jó lehet így az elmondásaid alapján. :) Tesztelted már a blogodon? Mert ha nem én kíváncsi lennék rá! : )

      Törlés
    2. akkor készítek róla egy bejegyzést, mert tényleg nagyon jó szerintem :)

      Törlés
  3. Nagyon szép a smink szerintem is. Jól áll rajtad!

    VálaszTörlés
  4. SZép lett nagyon ez a smink. =)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )