Follow my blog with Bloglovin

2013. március 17., vasárnap

Heti vásárolgatás eredménye

Hát igen, ezen a héten is sikerült vennem ezt-azt..:) Még egy hónap mire haza utazok, addig pedig még ezek a mini shopping-ok beleférnek: )

Az 1 Eurós boltban és a Rosmann-ban jártam, a szokásos körút..: )
Fülbevalók-ehhez szerintem nincs mit hozzá fűznöm, most már rájöttem hogy mániákusan gyűjtöm őket..:) Mondjuk ennyi pénzért nem is tudom őket sosem otthagyni, otthon ennyiért még szinte egy párat sem kapsz: ) 1 Euró
Mini fésű: Táskába ideális, könnyen elfér, és a színe miatt hamar meg is találom majd, nem kell feltúrni az egész táska tartalmát:) 0.75 Euró
Pedicos lábfürdő cseppek: A pedikűrözéshez vettem,menta-citrom illatú. 2.49 Euró


A Rosmann-ba betérve reménykedtem benne, hogy megtalálom a Floral Grunge trend kiadást, de csak az Óz volt kint, és nekem nem tetszik belőle igazándiból semmi. A szemhéjpúderek egyedül amik tényleg szépek, de itthonra már nem kellenének, úgyhogy hagytam is őket. Aztán megláttam ezt az új Essence rúzs féleséget(majd hamarosan meg is mutatom hogy miért írtam így),-egyébként nem is értem hogy eddig én hogyan nem vettem észre?!- és 1.95 Euró-ért nem tudtam otthagyni, A külseje is nagyon megfogott és igencsak érdekes maga a termék is, de egyelőre csak ennyit mondok, mondjuk aki már látta az tudja hogy milyen..:D
Essence kézkrém: A díszítés nagyon megtetszett,és nagyon sűrűn használok kézkrémet, nem félek hogy rajtam marad, ezért elhoztam magammal őt is, 0.95 Euró-ért.

Hamarosan hozom az Essence újdonságokról a tesztet!: )

Ti vásároltatok valamit ezen a héten? :)
Továbbra is maradjanak a heti haul-ok vagy havonta mutassam meg hogy miket vásároltam?

Puszii, Ivett


11 megjegyzés:

  1. ezt az essence rúzst én is kinéztem, de amikor legutóbb voltam, pont nem volt... ajánlanád másoknak is vagy nem? Kérhetnék róla egy kis véleményt? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem teszteltem, de amint tudok róla bővebb információt, akkor írok róla és a kézkrémről is egy posztot! : )

      Törlés
  2. Én vettem egy fonott karkötőt, valamint Balea sampont és balzsamot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naa az tök jó, én már alig várom hogy Dm közelébe kerüljek(sajnos itt kint nincs a közelben), imádom a saját márkás termékeit, igaz a sampon, balzsamok közül nem ezt használom, viszont a tusfürdők, testápolók terén ár-érték kategóriában nálam a topon vannak! : )

      Törlés
  3. Huu ez az uj krém. Milyen illata van?
    Johetnek a heti haulok;-)
    Amugy az oz engem sem fogott meg.kicsit balfek ez a kollekció

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az illata nekem tetszik! De nem is tudom mihez hasonlítható..:D Finom, édes, kókuszos illata van leginkább:)
      Örülök, akkor maradok a már szinte megszokott heti haul-os posztoknál : )

      Törlés
  4. kíváncsi lettem erre a rúzsra. várom róla a véleményt! :)

    VálaszTörlés
  5. Mindig olyan jó bizsukat veszel :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Iluss vagyok, a Fiatalos blog írója. Nagyon tetszik a blogod, és jók az írásaid! :) Feliratkozok rendszeres olvasónak, remélem nem baj! :) Én ma voltam Avon boltba, és nagyon sok mindent el szerettem volna hozni, de nem tehettem! :/ Beszereztem 3 lakkot, egy spirált, és egy sminklemosót! Nagyon jutányos áron, hiszen épp ma jelent meg a katalógus, és rengeteg új akció van benne, gondoltam szólok! :)

    Remélem benézel hozzám!

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    https://www.facebook.com/FiatalosBlog

    Szép napot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)Örülök hogy tetszik : ) Én már nagyon rég vásároltam Avonos dolgokat, de most ha hazamegyek szerintem veszek egy-két dolgot. Nekem leginkább a fincsi tusfürdő-testápoló dolgok jönnek be a legjobban, meg persze a sminktermékek közül is akad egy két szépség, amit nem tudok kihagyni : ) De mióta Németben vagyok azóta nem rendeltem semmit, viszont már láttam, hogy a közeli városban is található Avonos bolt, így valószínű, hogy amint tudok, benézek : )

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )