Follow my blog with Bloglovin

2013. március 9., szombat

Primark- Haul


Mivel sajnos nem sikerül ebben a hónapban hazalátogatni, így az otthonra tervezett tavaszi bevásárlás csúszik egy kicsikét, majd jövő hónap közepe felé megyek haza. Így azon gondolkodtam, hogy a már régen tervezett Brémai kirándulást most kéne megejteni, és ellátogatni a híres Primark-ba. Tegnap sort is kerítettem rá:) Most jártam először ott, és bevallom picit csalódtam, mert leginkább a ruhatáram szerettem volna gyarapítani egy-két tavaszi, vidám darabbal, de sajnos semmit nem találtam, amit szerettem volna. Viszont találtam pár jó dolgot, amit meg is mutatok nektek. : )

Korall színű ballerina, pici szegecs díszítéssel
Ezt nem tudtam ott hagyni, a színe igazi tavaszi, élénk, viszont az orra amit még picit szoknom kell. De 8 helyett 3 Euró-ért szinte ajándék volt:)

Menta színű oldaltáska/clutch
Egy táskát mindenképpen be akartam szerezni, és végül rá esett a választásom:) A masni nagyon tetszik rajta:)
10 Euró

Menta színű balerina cipő, amit a táskához vásároltam, ezen is cuki masni van<3
13 Euró

Pink színű szandál,csillag díszítéssel, ezt már a nyári kánikulára vásároltam, amit már nagyon várok:)
6 Euró

Már régóta szerettem volna egy óriás körfésűt, és most sikerült vásárolnom, 2 Euró-ért.
Oda vagyok a cuki dolgokért, és ezért a boci mintás zoknikat is magammal hoztam: ) 2.50 Euró

Vanília illatú ajakbalzsam-mintha már nem lenne vagy 10 féle itthon- a csomagolása nagyon megtetszett: ) 1.50 Euró
2 darab karórát is vettem, a párducmintás 3 , a virágos pedig 5 Euró-ba került.

Egy napszemcsit is sikerült találnom, de sajnos az lemaradt a képekről. 
Összességében örülök, hogy sikerült eljutnom a Primarkba, mert amúgy nagyon jó üzlet, nagyon jó áron lehet találni leginkább kiegészítőket, cipőt, táskát, és még sok mindent.Az ékszerek is nagyon csodásak voltak. A ruha választék is nagyon nagy, és szinte több órába telik, mire mindent sikerül rendesen végig nézned.
Én imádom az ilyen jellegű boltokat! : )

Ma pedig sikerült azért egy tavaszi ruhadarabot is vásárolnom. Igazából egy farmer inget szerettem volna beszerezni, de nem találtam olyat, ami tetszett is volna, viszont szerintem ő nagyon hasonlít rá, és az anyaga is nagyon tetszik.Eredetileg hosszú ujjú, viszont fel hajtható, és így 3/4-es. :)


Tally Weijl ing
19.95 Euró



Nos, ezeket sikerült beszereznem, és így félig ki is húzhatom a tavaszi kívánság listámon szereplő dolgokat, amit még szeretnék a közeljövőben találni magamnak,  egy pasztell, zöld színű naci,egy ombre vagy virágos ruhadarab és egy bőr kabátka : )

Ti  elkezdtétek már a tavaszi ruhadarabok, kiegészítők beszerzését?: )

Puszii, Ivett








10 megjegyzés:

  1. Nekem már sikerült vennem tavaszra ruhát nadrágot, most felsőket keresgélek :) nagyon tetszik a menta színű oldaltáska és a korall balerinacipő is, jó dolgokat vettél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii, én még nadrágot keresgélek, meg 1-2 felső is jó lenne..:)

      Törlés
  2. OMG,szuperjó cuccok! főleg ilyen árakon,a balerina is 3 euróért szinte ingyen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kicsit meg is lepődtem, mert tudtam hogy jó árak vannak, de hogy ennyire..:D

      Törlés
  3. Nagyon szupi dolgokat vettél, a korall balerina a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii, azt nem is tudtam volna otthagyni,mert tényleg csodás darab:)

      Törlés
  4. A cipok tetszenek nagyon.a taska a masnis megy a kek ballerinahoz:-)
    basszus bocis zokni KELLLLLL<3<3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont úgy szerettem volna venni cipőt plusz táskát, hogy passzoljon egymáshoz, mert általában nem figyelek oda az ilyen dolgokra, csak vásárolok, aztán meg csodálkozok, hogy nem tudok hordani egy táskát vagy cipőt, mert nincs hozzá passzoló darabom..ezért mostantól odafigyelek az ilyenekre:)

      Törlés
  5. Az a szandi!!!!! Jézusom!!! A színe is eszméletlen vagány, de csillagos!!!!!! Imádom!!! Eddig is agyaltam, hogy valamelyik papucsomat, vagy szandálomat hogyan varázsoljam csillagossá, ez elég jó inspiráció!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. : ) Már alig várom hogy jó idő legyen és tudjam hordani : )

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )