Follow my blog with Bloglovin

2013. március 3., vasárnap

Pasztell rózsaszín+plüss körmök


Ma végre volt alkalmam kipróbálni a híres plüssport, amit én ebay-ről rendeltem. Egy sötét rózsaszín, pink színt választottam,de valószínű, hogy még rendelek belőle más színekből is: )
Már előre elterveztem, hogy egy világosabb színnel együtt fogom használni, és végül a választásom a Moyra 607-es számú pasztell rózsaszínű lakkra esett. El kell mondanom, hogy nagyon szeretem ezt a lakkot, a színe csodás, de igencsak csíkoz, nehéz szépen felvinni, viszont a fedőlakkal teljesen korrigálható:)

Lássuk mit is alkottam:



Az essence BTGN lakkját használtam alapnak, majd miután megszáradt, a  Moyra lakkot két rétegben kentem fel, végül a NYC fedőlakkal  átmentem rajta. , A kihagyott gyűrűs ujjaimat két rétegben a pink Technik körömlakkal kifestettem, és a második réteg felvitele után rögtön felvittem rá, és belenyomkodtam a plüssport. Lesöpörtem ecsettel a felesleges port, és kész is! : ) 

A plüssport pedig imádom! : ) Azóta birizgálom a körmöm..:)

Használt lakkok+a plüsspor:

Nektek hogy tetszik? Használtatok már plüssport? 

Puszii, Ivett




5 megjegyzés:

  1. Szupi lett! Moyra lakk számát megírnád? :$ Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Már írtam, a 607-es számot kapta:) Szép nagyon, de nehezen lehet vele dolgozni, nagyon csíkoz:S

      Törlés
  2. Kell ilyen por
    annyira jol mutat a rozsaszin a plussporral <3

    VálaszTörlés
  3. tuti én is rendelek plüssport, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ez a plüsspor :) Olyan különleges lett :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )