Follow my blog with Bloglovin

2013. március 4., hétfő

Elfogyott 2.


A múlt hónapban sikerült több terméket is elfogyasztanom:


Essence körömlakklemosó, málna és vanilia illattal: az illata tényleg finom volt, viszont a körömfehérítő hatását nem igazán tapasztaltam. A lakkot szépen leszedte, nekem problémám nem volt vele. 
Isana körömlakklemosó, mandula illattal : Róla már írtam, hogy a kedvencem, és már újra is vásároltam. Tényleg csak jókat tudok róla mondani, az illata is nagyon jó, és árban is szuper. Csak ajánlani tudom:)
Loreal Nutri-Gloss hayspray: A használata során semmit nem tapasztaltam, nem lett fényesebb tőle a hajam. De hát elhasználtam, mert nem akartam kidobni. Amúgy más ajánlotta nekem még régebben, azért vásároltam meg, neki bevált, nekem nem.Elég sokáig kitartott, több mint egy évig használtam, minden hajmosás után.
Dove krémtusfürdő Shea vajjal és vanília illattal: Télen szinte csak a Dove krémtusfürdőit használom. Az illatuk olyan télies, és jól hidratálnak is, a bőröm pedig puha lesz tőle. Ebben sem csalódtam, és szívesen használtam.:)
Essence 24h hand protection balm: Még a tavalyi kiadás, vanília-almás pite illattal. Őt is szinte csak télen használtam, az illata miatt. Nekem bevált, kár hogy a mostani kiadásból nem tudtam venni egyet sem:S 
Rival de Loop Augen Make-up entferner Pads: Őt már régóta használom, nem ő a tökéletes szemfesték lemosó, de nem rossz.Azért viszont szeretem, mert nem kell hozzá külön vattakorongot használni, csak kiveszem a tégelyből a szemfesték lemosóval átitatott nedves korongokat, és már használhatom is. Már újra vásároltam, de ha az is elfogy, akkor kipróbálok mást is, hátha megtalálom a tökéletest.
Essence no limits szempillaspirál: Bevallom ő már régebben elfogyott, de még tartogattam, nem tudom miért:D De most már ő is a kukában landol. Még akciósan jutottam hozzá régebben, és szívesen használtam, hosszú, dús pillákat lehetett vele elérni.

Ti használtátok már valamelyik terméket? 

Puszii, Ivett



3 megjegyzés:

  1. A No Limits spirált használtam, egészen jó volt. A L'Oréal hajspray-t is használtam én szerettem mert sokáig éreztem az illatát. :)

    VálaszTörlés
  2. Az Isana körömlakk lemosók tényleg nagyon jók, hamar leszedik a lakot rendesen :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )