Follow my blog with Bloglovin

2013. március 17., vasárnap

Bloglovin-csatlakozzatok : )

Tegnap értesültem a hírről, miszerint júliustól megszűnik a Google Reader, és Nóra írt egy hasznos posztot erről a témáról, és nem is volt kérdéses, hogy lépni kell valamit, én a Bloglovin-t választottam.
A kedvenc blogokat már importáltam is, úgyhogy én már megnyugodhatok, és a blogom is megtalálható már rajta, ha szeretnétek akkor csatlakozzatok! : )


Follow on Bloglovin

Ti is eddig a Google Reader-t használtátok? Mit szóltok hozzá hogy megszüntetik?

Puszii, Ivett

2 megjegyzés:

  1. Én sosem használtam agoogle readert... Csak simán a blogger felületén olvastam a blogokat. =) De most kipróbáltam ezt a bloglovint. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon bejön a bloglovin..:) Csodálkozom is hogy eddig miért nem használtam?! : )

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )