Follow my blog with Bloglovin

2013. március 12., kedd

Frizura tippek:Konty Step by Step

Ma egy újabb frizura stílust mutatok be nektek, ami manapság igen népszerű, és az ezelőtt bemutatott fonás mellett így hordom a legtöbbet a hajam. Sokféleképpen variálható,sokszor egy virággal,egy szép csattal vagy egy masnival is feldobható, de az egyszerű konty is igen elegáns, és könnyű viselet. Ma bemutatok néhányat, és a képek alapján ti is el tudjátok készíteni magatoknak: )













És jöjjön néhány inspirációs kép is:







Ti szoktátok így hordani a hajatokat?: )

Puszii, Ivett















11 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Régebben én sem voltam annyira oda érte, inkább kiengedve hordtam, de aztán ráálltam a hajnövesztésre(nuku hajvasalás),majd pedig a munka miatt is mindig fel kell kötni.Így aztán lassacskán megszerettem: )

      Törlés
  2. Nagyon szépek. én csak itthonra csinálok kontyot. sajnos a füleim nem szeretik ha fel van tűzve a hajam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is inkább kiengedve szeretem hordani, csak akkor vasalni kell, és persze az nem igazán tesz jót neki, így inkább felkötöm: )

      Törlés
  3. Szépek, de sajnos hiába van ilyen hajfánkom sosem marad meg a "konty", nem elég hosszú a hajam hozzá. Pedig a videókban az enyémnél rövidebb hajú lányok is megcsinálják :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lehet hogy azért, mert frissen mosott hajjal próbáltad? Mert akkor jobban csúszkál a haj, nehezebb olyankor nekem akármit is csinálni vele.

      Törlés
  4. Imádom a kontyokat. :) Mostanában gyakran készítem a simát, a fonással díszítettet, a fonottat és azt is amelyiknél hátul be van fonva a haj. :) Most hogy itt a tavasz fel szoktam dobni virággal és masnival is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a kedvencem az, mikor hátul be van fonva..:)

      Törlés
  5. Áhh, ez az. Pont valami hajas témát kerestem :)

    köszönöm :)))

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Ilyenkor mindig rám jön, hogy kezdjek is valamit a hajammal. Régebben nagyon utáltam, mert sok, meg göndör, és hosszú és különben is brrr, aztán annyira megszerettem, hogy csak egy csattal hátrafogom a szemembe lógós tincseket, vagy egy hajpánttal hátrafogom, de ki van engedve általában és hagyom, hogy nézzék az emberek, mióta sikerült rendbe szedni és tényleg szép lett:) Viszont ha jön a jó idő, akkor hajmutogatás-dicsekedés ide vagy oda, fel szoktam fogni, mert különben felforr az agyam:D A fánkot nagyon szeretem, még akkor is, ha kb nagyobb lesz az eredmény, mint a fejem:D Le is mentettem pár képet, nyárra begyakorlom őket!:) Köszi!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)Én szinte minden nap így hordom a hajam, mert a munka miatt muszáj felkötnöm, vagy valami hasonlót csinálni vele, és egy egyszerű konty gyorsan készen van:)
      És igen, nyáron jól jön az ilyen frizura a 40 fokos melegben..:)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )