Follow my blog with Bloglovin

2013. március 29., péntek

Easter bunny nails

Mivel hamarosan itt a húsvét, a körmeimet kicsit az alkalomhoz illően díszítettem, vagyis kedvet kaptam kicsit alkotni. : ) Nézegettem a húsvéti manikűrőket a neten, és nagyon megtetszett ez  a cuki nyuszi minta. Mivel annyira nem tűnt bonyolultnak, így hozzá is kezdtem. Találtam hozzá egy step by step-et is,amit alul ti is láthattok. Mondjuk én annyiban változtattam, hogy nem az összes körmömre került nyuszi-mert szerintem az már túl sok lett volna-és a többi körmömre többféle színű pöttyöt készítettem. :)
Az alap lakk a Jollie france levendula színe volt.




 Ha ti is kedvet kaptatok hozzá, így el tudjátok készíteni a cuki nyuszikat:

Nektek hogy tetszik?

Ti milyen manikűrrel készültök a húsvétra?: )

Puszii, Ivett

6 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )